اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۲۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان برای ساماندهی و حذف، اولویت‌بندی می شوند.

یاسر رهبردین در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل آذربایجان‌غربی افزود: ورودی های شهر ارومیه با توجه به اینکه جلوه ای از شهر را نشان می دهد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و تمهیدات و اقدامات لازم برای بهبود وضعیت آن از نظر ایمنی اجرایی شود.

او اضافه کرد: یکی از مسائلی که در آذربایجان غربی وجود دارد، موضوع پایانه های مرزی و راه‌های روستایی است که با هماهنگی های لازم، مسیرهای مربوط به این بخش نیز بهسازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: امسال در حوزه برون شهری با توجه به حضور فیزیکی پلیس و راهداری، کاهش تلفات داشته ایم ولی با همه توان برای کاهش روزافزون تلفات سوانح رانندگی تلاش شود.

رهبردین با اشاره به وجود ۲۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان گفت: این نقاط برای ساماندهی و حذف، اولویت‌بندی می شوند تا بر اساس اولویت، دارای اعتبار شده و اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ آمار تصادفات جاده ای در آذربایجان غربی به شدت افزایش یافته و روزانه چندین نفر در محورهای مواصلاتی استان بر اثر تصادفات رانندگی جان می بازند و یا مصدوم می شود. بنا بر اعلام فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز؛  طی ۶ ماهه نخست سال جاری، ۲۵ هزار و ۱۱۴ تصادف در استان رخ داده که منجر به فوت ۳۷۳ نفر و جراحت بیش از ۸۶۰۰ نفر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست