اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تیراندازی بر اثر اختلاف خانوادگی در مقابل مجتمع شورای حل خوی خبر داد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان در خصوص حادثه شلیک گلوله در شورای حل اختلاف شهرستان خوی گفت : این حادثه ناشی از یک اختلاف خانوادگی هست و زن و شوهری که جهت سازش به شورای حل اختلاف دعوت شده بودند، بعد از عدم حصول سازش از مجتمع شورا خارج شده اند که به دلیل ادامه اختلاف ونزاع زوجین، فرد ضارب که شوهر خانم مضروب هست با کشیدن اسلحه، گلوله ای به سمت خانم زوجه شلیک کرده که به حمدالله اصابت خیلی جزئی به خانم داشته و خراش مختصری برداشته و پس از آن ضارب متواری شده است.

عتباتی افزود : با ورود دادستانی خوی و صدور دستورات قضایی قاطع، پلیس آگاهی با کار دقیق و عملیات پلیسی در کمترین زمان ممکن فرد خاطی را دستگیر وتحت نظر و جهت انجام تحقیقات به دادستانی خوی معرفی نموده است.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد :  در این حادثه به غیر از همسر ضارب که مختصراً آسیب دیده به کسی آسیبی یا جراحتی وارد نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب خوی نیز از تیراندازی مقابل یکی از شعب شورای حل اختلاف خوی خبر داد و گفت: فرد ضارب در این حادثه همسر خود را با سلاح گرم مورد هدف قرار داد و از صحنه وقوع جرم متواری شد.

 حمید صمدزاده در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی در خوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده کیفری علیه فردی که صبح امروز، یکشنبه در مقابل یکی از شعب شورای اختلاف این شهرستان با تیراندازی اقدام به هنجارشکنی اجتماعی کرده بود تشکیل و وی تحت پیگرد قرار گرفت.

او ادامه داد: در این حادثه فرد هنجارشکن در مقابل شعبه پنجم شورای اختلاف خوی اقدام به تیراندازی می‌کند و یک زن که همسر فرد ضارب بوده زخمی می‌شود.

صمدزاده با تکذیب خبر جراحت یک وکیل دادگستری در این حادثه افزود: فرد ضارب در این حادثه پس از آنکه همسر خود را با سلاح گرم مورد هدف قرار داد از صحنه وقوع جرم متواری شد و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب خوی از تشکیل پرونده کیفری علیه این فرد هنجارشکن اجتماعی خبر داد و افزود: صیانت از امنیت و آسایش جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و به طور قطع اشد مجازات قانونی در انتظار چنین اشخاصی خواهد بود.

بر اساس اعلام انتظامی شهرستان خوی موضوع این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده و فرد ضارب شناسایی شده و موضوع توسط پلیس در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست