اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: از سه هزار و ۳۳۸ نفر که در بانک عامل افتتاح حساب کرده‌اند، یک‌هزار و ۶۷ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده و ثبت‌نام آنها قطعی شده است.

سیدمحسن حمزه‌لو روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون ریال به حساب واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود.

وی ادامه داد: از ۳۰ هزار و ۲۳ متقاضی تاییدشده ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، تاکنون ۶ هزار و ۳۲۸ متقاضی  نسبت به بارگذاری مدارک و احراز شرایط ثبت‌نام اقدام کرده و این فرآیند تکمیل شده است.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰ هزار و ۱۲۰ متقاضی مسکن ملی در این استان وجود داشت که افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن تا امروز دوشنبه وقت دارند تا با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir نسبت به ارائه و تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

حمزه‌لو ادامه داد: تمدید مهلت زمان تکمیل مدارک هنوز انجام نگرفته و در صورت لزوم این امر اطلاع‌رسانی خواهد شد تا متقاضیان نسبت به این امر اقدام کنند.

وی اظهار داشت: هم‌اینک عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵٧٣ واحد مسکن ملی نیز آغاز شده و در حال انجام است.

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

طرح “اقدام ملی تولید وعرضه مسکن” به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست