اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: رکابزنان اهل ارومیه‌ و بوکان رده نخست رقابت‌های دوچرخه‌سواری کراس کانتری قهرمانی استان در رده‌های سنی مختلف را کسب کردند.

جعفر کرباسی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری کراس کانتری قهرمانی استان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با رقابت ۳۶ رکابزن از ارومیه، مهاباد، نقده، اشنویه، سلماس و بوکان در مسیر کوه سیر ارومیه برگزار شد.

وی گفت: در رقابت بزرگسالان و در بخش آقایان سردار مولودی از بوکان عنوان نخست را کسب کرد و مبین مشمولیان از ارومیه و کامران کیانی‌دوست از مهاباد دوم و سوم شدند و در بخش بانوان نیز سبا گوزل‌زاده، فاطمه نجدمفرج و طلیعه جعفرزاده هر سه از ارومیه عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی افزود: در رقابت جوانان و در بخش آقایان اسماعیل فاطمه‌کرده از بوکان مقام نخست را از آن خود کرد و امیر خلیلی و امیر سنجیده هر دو از ارومیه دوم و سوم شدند و در بخش بانوان لعیا جلالی از بوکان به مقام اول رسید.

کرباسی گفت: در رقابت نوجوانان پسر نیز امیرحسین نصرتیان از ارومیه در سکوی نخست ایستاد و زکریا علیپور از مهاباد و شوان حمیدی از بوکان دوم و سوم شدند.

شهریورماه امسال نیز در مسابقات دوچرخه‌سواری استان سردار مولودی از بوکان در رده سنی بزرگسالان و مسعود خاکی در رده سنی جوانان عنوان نخست را کسب کرده بودند.

هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی در راستای اجرای طرح «سفیران سلامت» از مردادماه امسال برنامه‌های فرهنگی خود را آغاز کرده است.

مسعود خاکی دوچرخه‌سوار اهل میاندوآب، تیرماه امسال به‌عنوان نماینده استان به مقام قهرمانی مسابقات کریتریوم تبریز دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست