اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۳۳ هزار و ۷۰ خانوار استان از طرح کالا برگ الکترونیکی استفاده کرده اند.

علی دهقان در تشریح جزئیات اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح تاکنون ٣٣ هزار و ٧٠ خانوار با ۴٨ هزار و ۶٠٠ تراکنش تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح از دهک یک تا ۹ را به صورت اختیاری شامل می‌شود که شارژ کارت اعتباری در جهت خرید کالا از اول ماه را دربرمی‌گیرد، افزود: در فاز جدید ٢٠ درصد یارانه بگیران و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد افزایش می‌یابد.

دهقان با بیان اینکه در این طرح ۴٠٨ فروشگاه زنجیره‌ای و ١۴٧٧ فروشگاه خرد در استان طرف قرارداد و متصل به شبکه هستند، ادامه داد: این طرح با هدف تأمین امنیت غذایی ثبات بازار و کاهش تورم در صدد افزایش مبلغ اعتبار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول فقط مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد را شامل می‌شود که می‌توانند ١١ کالای زیر را هر جمله شیر، پنیر، تخم مرغ، انواع گوشت، برنج ایرانی، حبوبات، ماست، قند و شکر خریداری کنند، در ماه‌های آتی این طرح برای تمام دهک‌های استان که مشمول دریافت یارانه هستند اجرایی می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی به کد دستوری «ستاره ۵٠٠ ١۴۵٣ مربع» اشاره و تصریح کرد: شبکه ملی اعتبار ” شما ” از بازار و مایکت برای معرفی فروشگاه‌ها و اجناس موجود و باقی مانده اعتبار قابل نصب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تاکید کرد: در این نرم‌افزار علاوه بر آگاهی شهروندان از میزان اعتبار باقی مانده، آدرس تمامی فروشگاه‌های طرف قرارداد در این نرم‌افزار موجود است که می‌توانند از بازار یا مایکت آن را دریافت کنند.

دهقان با بیان اینکه تمامی قیمت‌ها در این طرح تعزیراتی بوده و مورد نظارت سازمان‌های ذیربط است، گفت: فاز اول این طرح از اسفند ۱۴۰۱ در استان اجرایی شده و فاز جدید هم به تازگی آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست