اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  امروز طی دو سانحه رانندگی در جاده های مهاباد به ارومیه و جاده بالانج ارومیه ٣ نفر کشته و ١٨ تن مصدوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مهاباد گفت: واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در محور مهاباد به سمت ارومیه ۲ کشته بر جای گذاشت.

سردار فداکار افزود: صبح امروز با دریافت گزارشی از طریق سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف رانندگی در نزدیکی ایستگاه بازرسی دارلک، بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه یک خودرو پاترول ضمن خارج شدن از مسیر جاده به علت نبود گاردریل به داخل مسیر خط راه‌آهن سقوط کرده و همزمان دچار آتش سوزی شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این حادثه ۲ سرنشین خودرو پاترول کە اهل مهاباد بودند در دم جان باختند و اجساد آنها پس اطفای حریق از داخل خودرو خارج و بە سردخانە بیمارستان این شهر منتقل شد.

فداکار در خصوص علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت این حادثه هستند.

تصادف جاده بالانج یک کشته و ١٨ مصدوم

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان‌ غربی گفت : در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه مینی بوس در محور بالانج ارومیه، یک نفر کشته و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

جوادی گفت:  مصدومین حادثه با حضور نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ ارومیه، بعد از مدیریت صحنه و انجام اقدامات درمانی لازم به وسیله اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس سبک به بیمارستان‌های این شهر منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان‌ غربی ادامه داد: فرد جان باخته نیز بعد از تایید مرگ توسط کارشناسان اورژانس تحویل مراجع ذی‌صلاح انتظامی شده و به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست