اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: دشمنان اسلام مشکلی با مرزهای زمینی و سیاسی ندارند بلکه هدف آنان وحدت جهان اسلام است.

ماموستا «عبدالسلام کریمی» روز چهارشنبه در سومین اجلاس منطقه‌ای کنفرانس اسلامی اظهار کرد: جهان اسلام نیازمند فقه جدیدی برای ایجاد وحدت بین مسلمانان فقه شیعه و سُنی است. این فقه جدید باید بر اساس نظرات علمای تشییع وتسنن تشکیل شود تا جهان اسلام را علیه دشمنان متحد و یکپارچه سازند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: اگر این وحدت و همبستگی اسلامی تشکیل شود، مسلمانان با یک صدای واحد با اهانت به دین اسلام مقابله می‌کنند.

او ادامه داد: در این برهه حساس لازم است دنیای اسلام نباید بذر نفاق و اختلاف را بارور کنند بلکه ریشه‌های آن را بخشکانند. مراجعه به قرآن کریم، احادیث و مراجع دینی می تواند نقطه اتحاد بین مسلمانان باشد.

ماموستا کریمی اظهار کرد: نکته مهم این است که دشمنان بر نظرات باطل خود متفق هستند اما مسلمانان تاکنون نتوانستند بر واقعیت های خود متحد شوند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تاکید کرد: جهان اسلام امروز برای مقابله با نقشه‌های تفرقه آمیز دشمنان، نیازمند جهادی هستیم که تعبیر رهبر معظم انقلاب از این جهاد، جهاد تبیین است.

سومین اجلاس منطقه‌ای کنفرانس اسلامی با حضور یک هزار و ۷۰۰ مهمان از کشورهای همسایه و داخل کشور در ارومیه در حال برگزاری است.

مهمانانی از کشورهای روسیه، گرجستان، ترکیه، عراق و سوریه در این اجلاس حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست