اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مراسم تقدیر و بدرقه علی شکیبازاده، کشتی‌گیر ارزنده ناشنوای آذربایجان غربی به چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل با حضور مسئولین استانی و اعضای هیات رئیسه ورزش های ناشنوایان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 در این مراسم که مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و معاون ورزشی اداره کل، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی و عضو هیات رئیسه و جمعی از ورزشکاران و دبیر استانی حضور داشتند، رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مجموعه فدراسیون، مربیان و کادر فنی حضور در مراسم بین المللی را بزرگترین آرزوی یک ورزشکار حرفه ای عنوان کرد.

عبدالسلام معروفی تاکید کرد: خوشبختانه در سطح کشور و آذربایجان غربی ورزشکاران شایسته و توانمندی در حوزه ناشنوایان و کم شنوایان وجود دارند که در صورت توجه و حمایت از آنها می توانند مدال های رنگینی کسب نمایند.

وی با اشاره به توانمندی و شایستگی علی شکیبازاده قهرمان ارزنده کشتی ناشنوایان و کسب چندین عنوان مدال جهانی و ملی و آرزوی موفقیت و با امید به کسب مدال رنگین طلای المپیک خواستار حمایت بیشتر مسئولان کشوری و استانی از ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا شد.

معروفی خاطرنشان کرد: علی شکیبازاده در کمال شایستگی تاکنون چندین مدال جهانی و کشوری کسب کرده، ولی متاسفانه بجز حمایت ها و پیگیری های هیات در چند سال اخیر که در شان و جایگاه این قهرمان ملی نیست تاکنون حمایت آنچنانی از سوی متولیان امر در حوزه اشتغال و… از این ورزشکار جهانی و بسیاری از قهرمانان ملی ناشنوا و کم شنوا انجام نگرفته است که شایسته این مهم و دغدغه در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: برنامه ریزی، پیگیری ها و ارتباطات بسیار خوب رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان در سطح ملی و استانی باعث پیشرفت و پیشبرد ورزشکاران ناشنوا و جایگاه هیات شده است.

سجاد بیرامی افزود: در راستای حمایت از قهرمانان تاکنون حق مطلب به خوبی ادا نشده و امید می رود با توجه ویژه ای که استاندار آذربایجان غربی و سایر مسئولان استانی نسبت به حوزه ورزش و جوانان دارند، بتوانیم بخشی از دغدغه‌های قهرمانان را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث اشتغال ورزشکاران از مهم‌ترین دغدغه های این عزیزان می‌باشد که باید به نحوی مسیر اشتغال بازگشایی شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای قهرمان ارزنده “علی شکیبازاده” کسب عناوین قهرمانی و ملی را بزرگترین افتخار یک ورزشکار عنوان کرد.

طاهر بخشایی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان با تمام قدرت تلاش می کند مشکلات ورزش را به حداقل رسانده و کمک کند تا جایگاه آذربایجان غربی در حوزه ورزش ملی بیش از پیش ارتقا یافته و ورزشکاران و قهرمانان بتوانند مدال های رنگینی برای کشور و استان کسب کنند.

ایرج عبدالله پور معاون توانبخشی بهزیستی و عضو هیات رئیسه هیات ورزش‌های ناشنوایان استان هم از خدمات مجموعه هیات های ورزشی ناشنوایان و سایر هیات جامعه هدف تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما به رغم همه محدودیت ها و مشکلات در پارالمپیک و المپیک های اختصاصی بهتر از المپیک درخشیده اند و این جای بسی خوشحالی و افتخار است.

علی شکیبازاده این ورزشکار ملی هم از حمایت های مجموعه فدراسیون، مربیان، کادر فنی، رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان و خانواده اش تقدیر و خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم ایران و استان و تلاش مجموعه بتوانم بپاس زحمات همگانی و با افتخار و کسب مدال به کشور باز گردم.

پدر علی شکیبازاده هم در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از مجموعه فدراسیون و ریاست هیأت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی خواستار حمایت بیشتر مسئولان کشوری و استانی در رابطه با اشتغال ورزشکاران و قهرمانان شد.

 

در این پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر به امضای مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان و هدیه از علی شکیبازاده کشتی گیر ارزنده ناشنوای استان تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست