اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دادرسی الکترونیک باید در کل استان به صورت کامل تحقق یابد.

 علی اکبر گروسی صبح سه شنبه در جمع مدیران قضائی آذربایجان غربی اظهارکرد: مسئولان انفورماتیک و سایر همکاران، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در کمترین زمان ممکن شاهد دادگستری تمام الکترونیک در استان باشیم.

میزان مراجعه به دستگاه قضائی استان خیلی زیاد بوده ولی با وجود کثرت مراجعان و کثرت کار، خدمت‌رسانی در سطح استان مطلوب است، تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دادرسی الکترونیک باید در کل استان به صورت کامل تحقق یابد.

گروسی در ادامه با اشاره به اینکه ایام سوگواری سالار شهیدان باید با تدابیر کرونایی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اجرا شود، ادامه داد: محرم و عاشورا نباید تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و فراموش شود و نباید هم، آنگونه رفتار کنیم که خدای نکرده بر خلاف توصیه‌های دین مبین اسلام و شأن قیام عاشورا باشد و باید پیام عاشورا را به نحو شایسته به جوانان ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌هایی که از حوزه‌های قضائی انجام می‌شود، جنبه آموزشی و نظارتی دارد، افزود: این بازرسی‌ها در رشد و تعالی دستگاه قضائی استان بسیار اثرگذار و نتیجه بخش است و با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در زمان حاضر پیشرفت تکنولوژی امکانات ارتباطی فراوانی را در اختیار بشر قرار داده و دستگاه قضائی باید به نحو مطلوب از این امکانات برای هرچه پویا و چابک شدن خود در همه جهات استفاده کند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بررسی مصوبات جلسه قبل و پیگیری اجرایی کردن آنها پرداخته و هر یک نکته نظرات خود را ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست