اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش آموزی و کتب درسی ممنوع است.

جلیل بیگ وردی در جلسه ستاد ثبت نام مدارس آذربایجان غربی افزود: نرخ بیمه حوادث سال گذشته به صورت علی الحساب تعیین و دریافت سایر هزینه‌های مربوط به فوق برنامه، لباس کارگاهی، کمک‌های مردمی و غیره با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و با رعایت سایر قوانین و مقررات بعد از شروع سال تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.

او اظهار کرد: مدارس هیات امنایی از نوع مدارس دولتی محسوب شده و دریافت هرگونه وجه (به جز وجوه مربوطه به بیمه حوادث و کتب درسی) در این نوع مدارس نیز در زمان ثبت نام مجاز نیست.

بیگ وردی با بیان اینکه ستاد ثبت نام استان امسال با شعار ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی تشکیل شده است، گفت: سایر هزینه‌های مربوط به خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه با رعایت دقیق مقررات مربوطه پس از شروع سال تحصیلی انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: مدارس غیر دولتی در هنگام ثبت نام مجاز به اخذ شهریه مصوب هستند و انتخاب خدمات مکمل ابلاغی کاملا اختیاری بوده و دریافت هر گونه وجه تحت این عنوان در هنگام ثبت نام توسط مدارس ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست