اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به اقشار تحت پوشش به کار گیرد، گفت: احداث یک آسایشگاه با امکانات مناسب در آذربایجان‌غربی برای جانبازان ضروری است.

محمدصادق معتمدیان دوم آبان ماه در دیدار با تعدادی از اعضای انجمن جانبازان نخاعی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هرچه سریعتر اقدامات لازم برای راه اندازی آسایشگاهی مجهز و مناسب با استانداردهای لازم برای جانبازان را در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات ورزشی استاندارد به جانبازان قطع نخاعی آذربایجان‌غربی برای درمان و ایجاد روحیه، اظهار کرد: در همین راستا ۶۰ میلیارد ریال برای اتمام مجموعه ورزشی و فرهنگی مختص جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاعی پرداخت و این مجموعه در یک هزار متر مربع زیربنا در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تجهیز مرکز توانبخشی برای جانبازان قطع نخاعی اقدام کند.

معتمدیان همچنین پیگیر اختصاص ویلچرهای استاندارد برای جانبازان قطع نخاعی آذربایجان‌غربی شد و افزود: تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات به این عزیزان به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین بر اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد جهت بالا بردن روحیه جانبازان قطع نخاعی تاکید کرد و گفت: در همین راستا اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی زمینه را برای فراهم کردن اردوهای سیاحتی و زیارتی برای این عزیزان فراهم کند.

استاندار آذربایجان‌غربی در رابطه با مشکلات تردد جانبازان قطع نخاعی در معابر، بیان کرد: در جلسات مربوط به اصلاح معابر جهت تردد جانبازان، از این پس نماینده جانبازان قطع نخاعی نیز حضور خواهد یافت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست