اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و عملکرد بانک‌های عامل در این طرح به صورت روزانه رصد و کنترل کنند تا مشکلی در اجرای طرح بوجود نیایید.

محمد صادق معتمدیان در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: مهمترین بخش در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مساله اعطای تسهیلات است که این روند باید رصد و بررسی دقیق شود.

او بیان کرد: برخی موانع و مغایرت‌ها بررسی گردد و در همین راستا رفع ابهامات و مشکلات در اولویت است تا موانعی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود نداشته باشد و شتاب دهی پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت انجام گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن لازم و ضروری است. ساخت مسکن در اولویت توجه دولت بوده و باید به این مساله توجه کرد که مساله مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است.

معتمدیان افزود: بانک‌های عامل به صورت هفتگی گزارش دهند تا روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی بررسی و رصد دقیق شود.همچنین اطلاع رسانی به متقاضیان نهضت ملی مسکن برای ادامه تکمیل روند ثبت‌نام طرح انجام گیرد تا خللی در روند طرح بوجود نیاید.

او ادامه داد: مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و همکاری همه جانبه در این خصوص اعمال شود.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در طرح‌های مسکن روستایی نیز بنیاد مسکن به دنبال واگذاری اراضی متناسب با ظرفیت موجود انجام گیرد و مشکلی از بابت تامین زمین در روستا نیز وجود ندارد و باید به دنبال تقویت اقتصاد روستایی و ساخت مسکن اقتصادی روستایی باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: ۱۷۳ هزار ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود دارد که ۳۴ هزار و ۸۲۷ نفر واجد شرایط هستند.

سید محسن حمزه‌لو افزود: ۱۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در بانک‌های عامل افتتاح حساب کرده‌اند. تاکنون نیز ٨ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی در ۶ مرحله ثبت‌نام شده‌اند و برای متقاضیان واریز وجه کرده تخصیص پروژه و زمین صورت گرفته است.

او افزود: برای ۲۳ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی پیامک افتتاح حساب ارسال شده و طی روزهای آینده نیز برای این افراد بعد از افتتاح حساب تخصیص زمین و پروژه صورت خواهد گرفت.

به گفته حمزه لو؛ ۲۰ بانک عامل در آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سامانه فعال بوده و توسط متقاضیان انتخاب شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست