اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از شناسایی باندهای مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در دو شهرستان استان خبر داد.

 ناصر عتباتی در این زمینه افزود: این باندها به صورت سازمان یافته در راستای تقلب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، ضمن عقد قرارداد با داوطلبین کنکور و تجهیز داوطلبان به تجهیزات فنی و استخدام افرادی به عنوان کلیدزن، درصدد بودند زمینه ورود افراد فاقد صلاحیت به دانشگاه‌های کشور را در رشته‌های پرطرفدار فراهم کنند که با اقدام قضائی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

به گفته عتباتی، متهمین دستگیر شده ضمن قبول اتهامات وارده مطالبی را در خصوص نحوه فعالیت شبکه مجرمانه ارائه کرده و پرونده جهت رسیدگی و تحقیقات تکمیلی و همچنین شناسایی سایر عوامل و همدستان به مراجع قضائی ارجاع و متهمین با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

کشف ٢۵ کیلو و ۵٠٠ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در میاندوآب 

رئیس دادگستری آذربایجان غربی همچنین از کشف ٢۵ کیلو و ۵٠٠ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در میاندوآب خبر داد.

ناصر عتباتیر گفت: حسب اعلام دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب مامورین ایست بازرسی شهید محمدنژاد در حین کنترل خودرو های عبوری از سمت میاندوآب به ملکان به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و متوقف شد.

او ادامه داد: در بازرسی اولیه مشخص شد که کپسول گاز سی ان جی دارای جاساز است که پس از بررسی خودرو تعداد ۲۵ بسته مواد مخدر از نوع هروئین جمعاً به میزان ۲۶ کیلو پانصد گرم از داخل کپسول گاز که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف گردید.

عتباتی افزود: ٢ نفر متهم در این خصوص دستگیر شده و در بازجویی اولیه از متهمین یکی از آنها اقرار کرد که جاسازی با هماهنگی او صورت گرفته و مقصد محموله نیز تهران بوده است.

رییس کل دادگستری استان گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی جهت رسیدگی و ادامه تحقیقات تکمیلی به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب ارجاع و متهمین با قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست