اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات رسانه ای خود سبک زندگی استعماری شان را بر جوانان ما عرضه می کنند.

میرکاظم یکانی در همایش تخصصی فرهنگیان بسیجی سلماس که بمناسبت هفته بسیج در مسجد موسی بن جعفر این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج گفت : بسیج فراتر از یک کلمه و دریایی از شهادت و شهامت و شجاعت و ازخودگذشتگی هاست.

یکانی افزود: معلمان سفیران فکر فرهنگی انقلاب اسلامی در نظام اموزشی کشور هستند و در این روزها که هجمه های رسانه ای بیشماری علیه اقشارمختلف ایران وجود دارد، دانش اموزان و دانشجویان سوالهایی میپرسند که فتح باب است برای معلمان تا فکر و منش انقلاب اسلامی را بر آنان ارائه دهند.

وی بیان کرد: اصلی ترین و بیشترین افراد موثر بر روی دانش آموز و دانشجو رسانه ها هستند که گستره بسیار وسیعی دارند و در ذهن این قشر علامت سوالهای مهمی ایجاد میکنند که اگر به این سوالات انان پاسخ مناسب داده نشود، شاهد از دست رفتن فکری این جوانان و بدبینی آنها نسبت به نظام خواهیم بود.

یکانی تصریح کرد: شاید اصلی ترین سوالی که در اذهان عمومی قشر جوان و نوجوان وجود داشته باشد، این است که چرا ایران همیشه بعنوان یک کشور درگیر در دنیا معرفی می شود و در جواب آن می توان گفت اصلی ترین علت درگیری بر سر مسائل ایدئولوژیک است ، چراکه قبل از انقلاب اسلامی  لیبرال دموکراسی آخرین شیوه حکومت داری در دنیا بود اما با وقوع انقلاب شیوه ای جدید از حکومت داری به جهان عرضه شد که دیگر دراختیار سرمایه داران نبود و مفاهیمی چون عزت و استقلال و… مطرح شد .

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد : آمریکا خود را کدخدای دهنده جهانی میداند و معتقد است شیوه حکومتی ایران منسوخ است اما عملا تاکنون خلاف آن ثابت شد، و ارتقای جایگاه ایران در طول ۴۰ساله انقلاب اسلامی در زمینه های عملی و نظامی و اجتماعی و بین المللی شاهدی بر این مدعاست.

یکانی تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی معادلات منطقه ای را تغییر داده و این مسئله در بقای حکومت سوریه بخوبی مشاهده شد ؛ چراکه غلبه فکری انقلاب اسلامی ایران میتواند روزبه روز قسمتی از جهان و کشورها را درنوردد ؛ درحالی که اکنون کدخدای دهکده جهانی روزبه روز بر بدهی های اقتصادی اش اضافه ای می شود و رو به افول است.

وی با اشاره به سیر توطئه های آمریکا علیه ایران پس از انقلاب اسلامی، یادآور شد : اولین اقدام امریکا پس از انقلاب اسلامی کودتای طبس و نوژه و تلاش برای نفوذ و ترور بود و در قدم بعدی ۸سال جنگ بر ما تحمیل شد و پس از آن هم شبیخون های فرهنگی علیه توده مردم مطرح شد و در ضمن این شبیخون اختلاف قومیتی مورد تمرکز و توجه قرار گرفت.

یکانی بیان کرد: آخرین ورژن جنگ آمریکا علیه ایران، جنگ هوشمندانه اقتصادی بود و بحث تغییر سبک زندگی مردم ایران که بااستفاده از رسانه هایشان سبک زندگی خودشان نه بلکه سبک زندگی استعماریشان را بر ما عرضه کرده اند و ما متاسفانه آنطور که باید برای مقابله با این توطئه ها اماده نشده ایم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اصلی ترین درگیری اکنون ایران و قدرتهای غربی تاثیر و کنترل بر فضاهای اجتماعی ایران  بااستفاده از فشارهای اقتصادی و تهدیدات نظامی و غیرنظامی در سایه تبلیغات سنگین رسانه ای است.

وی گفت: معلمان تاثیرگذاین افراد جامعه بر تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و دانش آموزان مانوس با سبک زندگی ایرانی اسلامی هستند و می تاونند با ترغیب دانش آموزان به علم آموزی و دوری از رفاه طلبی، روحیه مطالبه گری را در این قشر ایجاد و تقویت کنند./ ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست