اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها در ایام انتخابات دنبال برنامه محوری از کاندیداها باشند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری امروز یکم خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود : رسانه ها دنبال مطالبه گری و دریافت برنامه محوری از داوطلبین و کاندیداهای انتخابات باشند.
وی تصریح کرد: توانایی و علم ویژگی و معیار برای انتخاب افراد کاندیدا باید باشد.
حجت الاسلام خدایاری با اشاره به اینکه اعتبار را به انتخابات از طریق روشنگری برگردانیم، اظهار کرد: فرهنگ انتخابات باید به گونه ای باشد که انتخاب فرهنگی صورت گیرد و به عمران و آبادی جامعه کمک کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: جامعه رشید،به رسانه رشید، بالغ، متحول ، به روز، جسور و متفکر در چارچوب ضوابط و قوانین نیاز دارد.
وی ادامه داد: ضعف فعالیت رسانه های مجوزدار علت تکثیر رسانه های بدون مجوز است.
حجت الاسلام خدایاری در خصوص وظایف رسانه هادر ایام انتخابات نیز خاطر نشان کرد : رسانه ها جامعه را به سمت انتخاب درست ، ترجیح منافع ملی بر شخصی  و توسعه و عمران و آبادانی شهر سوق دهند.

امید سیاح رئیس اداره امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با بیان اینکه ۷۸ پایگاه خبری مجوزدار در آذربایجان غربی فعالیت می کنند ، خاطرنشان ساخت : وظیفه برخورد با رسانه ها و شبکه های اجتماعی مجازی بدون مجوز بر عهده پلیس فتا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست