اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌آذربایجان‌غربی گفت: اعتماد سرمایه رسانه ها است و اصحاب رسانه باید در صحت و دقت خبرها اهتمام ویژه داشته باشند و هیچ گاه سرعت را فدای صحت و صدق خبر نکنند.

حجت‌الاسلام خدایاری در سفر به مهاباد در جمع خبرنگاران افزود: تشریح شرایط و بضاعت‌ موجود در وضعیت فعلی کشور تکلیفی است که رسانه ها باید مسوولانه در راستای بیان آن گام برداشته و به بهترین شکل آن را برای اقشار مختلف مردم بازگو کنند.

او با بیان اینکه اعتماد سرمایه رسانه ها است، ادامه داد: اصحاب رسانه باید در صحت و دقت خبرها اهتمام ویژه داشته باشند و هیچ گاه سرعت را فدای صحت و صدق خبر نکنند.

خدایاری گفت: رشد و ارتقای جامعه با رشد کیفیت رسانه های آن جامعه ارتباط مستقیم دارند و رسانه ها آوانگارد های آگاهی بخشی و روشنگری هستند که به بلوغ فکری افکار عمومی کمک می کنند.

او بیان کرد: دولت در کارنامه فعالیت خود با توجه به مشکلات فراوان ناشی از تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی کارنامه قابل قبولی دارد که رسانه ها باید این اقدامات را واقع بینانه در کنار نقد دولت برای مردم تشریح کنند.

حجت‌الاسلام خدایاری همچنین بر لزوم حساس‌کردن جامعه نسبت به کرونا توسط رسانه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها با آگاهی بخشی به مردم در حوزه سلامت به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا و در موضوع های اجتماعی مختلف مانند انتخابات همواره یاریگر نظام و مسوولان بوده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به مهاباد ۲ طرح فرهنگی این شهرستان را افتتاح  و از دفاتر خبرگزاری ها و پایگاه های خبری هاژه در مهاباد بازدید کرد.

در این بازدید خدایاری با اهدای لوح از کسب مقام برتر هاژه در بین کل پایگاه های خبری کشور، تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست