اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی راهداران استان برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های این استان در پی هشدارهای هواشناسی خبر داد.

پیمان آرامون با اشاره به آمادگی راهداران استان برای مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارش‌های ناگهانی در این استان گفت: همزمان با هشدارهای هواشناسی، زنگ آماده‌باش برای راهداران استان  به صدا در آمد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای جلوگیری از تخریب زیرساخت‌های حمل ونقل جاده ای استان انجام شد.

وی افزود: در پی هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات اداره کل راهداری برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های استان در حال آماده‌باش قرار دارند.

آرامون ادامه داد: تمامی گشت های راهداری استان در محورهای مواصلاتی شهری و روستایی به منظور بررسی شرایط  جاده ها و محورها حضور دارند تا در صورت بروز مشکل سریعا وارد عمل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از تمامی هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم با توجه به شرایط اقلیمی حاکم بر استان در روزهای اخیر، حتما پیش از اقدام به سفر از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست