اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : عضو شورای شهر ارومیه گفت: نوروز شاخص ترین نماد فرهنگی باستانی ایرانیان است و به عنوان مدیریت شهری اگر قصد داریم با برنامه ها، جشن ها، محفل ها و زیباسازی‌ها در خدمت مردم شهر باشیم، باید همه مردم شهر را با قبول تفاوت‌های فرهنگی و زبانی آنان ببینیم.

صادق توکلی‌مهـر در نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست که در راستای برنامه ها و هماهنگی های لازم در راستای ستاد استقبال نوروز ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: امیدوارم با بررسی کارنامه های عملکردی گذشته، برنامه ریزی و اقدامات مناسبی برای آینده بهتر تدارک ببینیم.

او افزود: شکی نیست که نوروز شاخص ترین نماد فرهنگی باستانی ما ایرانیان است و عبارت “شهر ما ، خانه ما” هم یک گفتمان برند مجموعه مدیریت شهری هاست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: همانند منازل شخصی اگر می‌خواهیم خانه تکانی و تنظیف شهری انجام دهیم باید همه گوشه و کنار منزل را بصورت همه گیر و یکسان تمیز کنیم.

توکلی مهر تصریح کرد: چنانچه می‌خواهیم چیدمان و مبلمان منزل و شهر را تغییر دهیم باید این کار بصورت هماهنگ در کل منزل و شهر و با یک نظم خاص متناسب وضعیت محل انجام گیرد.

او ادامه داد: اگر می‌خواهیم از میهمانان شهر پذیرایی کنیم، با توجه به حرمت مهمان که متناسب با فرهنگ دینی و سنتی ما است و همچنین باتوجه به اینکه سند توسعه شهر ما بر اساس گردشگری تنظیم شده باید تکریم همه مهمانان با فرهنگ و زبانهای متفاوت مدنظر باشد.

توکلی مهر گفت: اگر بعنوان مدیریت شهری و مسئول ساختن و نگه داشتن آرامش و نشاط شهر قصد داریم با برنامه ها، جشن ها، محفل ها، و زیباسازی‌ها در خدمت مردم شهر باشیم، باید همه مردم شهر را با قبول تفاوت‌های فرهنگی و زبانی آنان ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست