اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات باید در این زمینه همه تلاش خود را بکار گیرند تا قانون به صورت کامل و درست انجام گیرد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات و اعضای ستاد اجرایی دفتر نظارت و  انتخابات شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان آبروی نظام است گفت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات باید مراقب باشند تا با عملکرد نادرست این نهاد را زیر سوال نبرند.

وی با بیان اینکه انتخابات و رای مردم، حق الناس بوده و باید تلاش کنیم اقدامات ما باعث افزایش مشارکت و اعتماد بیش از پیش مردم در انتخابات باشد، بر ضرورت اطلاع رسانی و شفافیت اقدامات هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات در جریان تائید صلاخیت افراد تاکید کرد.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: انتظار داریم با مطالبه از مسئولان استانی تصمیم گیری قاطع در مورد افراد با بررسی کامل صلاحیت های قانونی آنها انجام شود و به‌گونه‌ای نباشد که تایید صلاحیت افراد در ساعات پایانی باعث تبلیغ آنها شود که این سوء اقدامات باعث بی اعتمادی مردم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی به مردم در خصوص عملکرد شورای نگهبان ضروری است و نباید از این ابزار قدرتمند غافل شد.

وی افزود: شورای نگهبان با وسواس زیادی در تائید صلاحیت افراد ثبت نام شده برای مجلس شورای اسلامی اقدام کند تا از راهیابی افراد بدون صلاحیت و کاردانی لازم که پس از رای گیری از مردم با تصمیمات نادرست منجر به ایجاد ناامیدی و سلب اعتماد عمومی می شوند، جلوگیری شود.

به گزارش مهر ؛ وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات نظارت بر انتخابات باید خدا ترسی و تقوا را در وجود خود تقویت کنند، افزود: اگر معیار و میزان در تمامی کارها تقوا و خدا ترسی باشد در دنیا و آخرت موفق و سعادتمند خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست