اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از تشکیل ۲۵ پرونده قضایی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان طی سالجاری در استان خبر داد.

حسن کوماسی با بیان اینکه با بیان اینکه نظام قضایی حامی امور مالیاتی است، افزود: معوقات کارت های بازرگانی و تراکنش های بانکی پاشنه آشیل سازمان مالیاتی کشور بوده و ورود قوه قضائیه در این زمینه موجب دلگرمی است.

وی با بیان اینکه مجموعه نظام جمهوری اسلامی به اداره کشور از محل درآمدهای مالیاتی معتقد است افزود: جلوگیری از پولشویی و فرار مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی با همکاری، همراهی و هم افزایی دستگاه ها به صورت هماهنگ امکان پذیر است که با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور، مجموعه نظام به صورت یکپارچه در این راستا حرکت می کند.

کوماسی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۵۳۰ میلیارد تومان مالیات و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان عوارض در استان وصول شده، اعلام کرد: نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته با رشد ۳۸ درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه رشد وصول مالیات در استان بدون فشار بر تولید، صنعت، بازار و تجارت است، اضافه کرد: با همکاری و مساعدت قوه قضاییه، دستگاه های نظارتی، نظامی و امنیتی و از طریق وصول معوقات کارت های بازرگانی، تراکنش های بانکی، فروش سکه شاهد رشد درآمدهای مالیاتی در استان هستیم.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: درآمد مالیاتی آذربایجان غربی در بودجه ۹۸ بالغ بر۱۲۶۰ میلیارد تومان پیش بینی شده، این در حالی است که مطالبات معوقه مالیاتی با احتساب جریمه، به ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست