اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  در یادداشتی که توسط یکی از مخاطبان به خبرگزاری کردپرس رسیده، آمده است: وجب به وجب جاده های تکاب بوی خون می دهد و هیچ کس منکر نیست. متاسفانه معاون اول مجلس و هیئت همراه با تشریف فرمایی به تکاب به صورت زمینی افتخار سیر و سفر را در جاده های مرگ ندادند تا بدانند بوی خون جوانان این خطه در جاده ها همه جا را فرا گرفته است.

عالیجنابان بدانید خون شما از خون جوانان و مردم تکاب رنگین تر نیست! احداث بزرگراه ایمن و جاده چهار بانده سالهاست که در حد یک آرزو برای مردم این دیار باقی مانده و پیگیری های پی در پی اما بی نتیجه از دولتی به دولتی دیگر و از نماینده ای به نماینده ای دیگر حواله داده می شود.

 دیگر پروژه احداث و تجهیز بیمارستان که قراربود ظرف حداقل زمان به بهره برداری برسد امروز قریب به ۱۵ سال از کلنگ زنی آن گذشته و کار همچنان می لنگد .

با کمال تأسف باید گفت عدم وجود عزم جدی در مسئولان و دست اندرکاران این استان مشخص نیست تا کی قرار است جان هم وطنان را دستخوش حوادث ناگوار کند که مرگ و میر در تصادفات و نبود پزشک متخصص به عادی ترین شکل آن تبدیل شده است .!

این چند سطر تلنگری برنماینده محترم است که قبلا عکس یادگاری با وزرا تنها عملکردش بود اما امروز دیگر وزرا افتخار همراهی با آنها را هم نمی دهند. این جای بسی تاسف و تامل است که جناب استاندار نیز حرفهایی به زبان جاری می کنند که در عمل به آنها هیچ ردپایی از خود به یادگار نگذاشته است.

راستی جناب شهریاری و جناب همتی دفاع بی چون و چرای شما از مدیر عامل فعلی زرشوران چیست خدای نکرده دلتان به رضاخان تنگ شده است؟ جناب استاندار جلوی حقوق های نجومی معدن غنی از طلای تکاب محروم را چه کسی باید می گرفت یا حداقل گزارش می داد؟ آیا قرار است طلای تکاب باز هم باید صرف هزینه های ایمیدرو در جاهایی جز تکاب شود؟

اصلا در جلسه ای که در پشت درب های بسته برگزار شد نتایجی هم به مردمان پشت همان درب بسته داشت؟ خروجی جلسه با معاونان وزرایی که کمتر از چند روز به پایان عمر دولتشان باقی نمانده چه بود؟  جناب منتخب این دعوت شما آیا عوایدی هم برای آبادی و رفع محرومیت شهر دارد؟

نوع دعوت شما و حضور فرمایشی آقایان بوی بی شفافی و سفر تبلیغاتی می دهد تا سفر کاری و گره گشایی. لازم به ذکر است این هیئت در شهرهای دیگر استان افتتاح پروژه داشتند و در تکاب جلسه در پشت درهای بسته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست