اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : بسیجیان استان همواره در مقاطع مختلف از جمله کرونا و زلزله قطور خوی نقش بی بدیل خود را در کمک و مساعدت به مردم ایفا کرده اند.

سردار سرتیپ دوم شهسواری در نشست فرماندهان پایگاههای مقاومت محلات و مساجد در محل سپاه شهدا با اشاره به این که بیش از یک میلیون بسیجی در حوزه های مختلف در استان وجود دارد گفت: پایگاههای مقاومت محلات و مساجد موجبات استواری خیمه انقلاب را فراهم می کنند.

معاون بسیج محلات و مساجد سازمان بسیج مستضعفین هم با اشاره به این که جنگ شناختی و ترکیبی نوع مقابله امروز دشمنان با نظام اسلامی است گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا و صبر خانواده معظم آنان امروز به یک قدرت بی بدیل منطقه ای تبدیل شده است.

سردار سرتیپ دوم بابا احمدی با بیان این که دشمنان با استیصال در مقابله با جمهوری اسلامی به جنگ شناختی روی آورد افزود: دشمنان برای از بین بردن قدرت نرم که همان ملت بزرگ جمهوری اسلامی است امروز با جنگ نرم، تزریق ناامیدی در جامعه، تحریف واقعیت ها و حقایق و وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام اسلامی در صدد مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ سند ده ساله راهبردی بسیج تصویب و ابلاغ شده که شکل گیری جامعه اسلامی با تحقق محله های اسلامی، احیای کارکردهای همه جانبه مساجد، تعالی بخشیدن روح حاکم بر محله با هم افزایی ظرفیت های مختلف و شکل گیری ۵۰ هزار محله به عنوان ۵۰ هزار قرارگاه محله اسلامی از جمله اهداف ابلاغ این سند ده ساله است.

معاون بسیج محلات و مساجد سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۳۳۰ محله در کشور امروز آماده اجرای این طرح هستند.

حجت الاسلام فعال آذر مسئول مرکز بزرگ اسلامی استان نیز در این جلسه خصائص بسیجیان را از دیدگاه قرآنی برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست