اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالیت دو هزار و ۷۷۱ دستگاه ناوگان مسافری در نوروز امسال خبر داد.

ارسلان شکری با بیان اینکه ناوگان مسافری استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است افزود: از این تعداد ۶۶۸ دستگاه اتوبوس، ۹۱۶ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۱۸۷ دستگاه سواری دارای کارت هوشمند است.

وی با بیان اینکه در این راستا امسال چهار هزار راننده نوروز امسال فعالیت می‌کنند ادامه داد: کارشناسان ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت مرتب و جدی روند ایمنی و امنیت وسایل نقلیه حمل و نقل جاده‌ای بخصوص اتوبوس‌ها را دنبال می‌کنند تا مشکلی در جابجایی مسافرین وجود نداشته باشد.

شکری از افزایش بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از این واحدهای خدماتی و رفاهی جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: با تمام توان از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی فعال حمایت و با واحدهایی که شاخصه‌های مدنظر را رعایت نکنند برخوردار خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در ایام‌نوروز ۹۸ پایانه‌های مرزی استان با تمام توان در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود اضافه کرد: از پنج پایانه فعال و رسمی در استان سه پایانه مرزی سرو، تمرچین و بازرگان بصورت ۲۴ ساعته، پایانه مرزی پلدشت تا ساعت ۲۴ شب و پایانه مرزی رازی نیز تا ساعت ۱۷ عصر در خدمت مسافرین عزیز و پذیرش آنها خواهد بود که البته به مدیران پایانه‌های مرزی رازی و پلدشت دستور داده شده که پذیرش مسافرین را تا آخرین فرد مراجعه کننده ادامه دهند.

شکری گفت: شیفت بندی‌های لازم در کلیه پایانه‌های مرزی استان جهت رفاه حال مسافرین به صورت شبانه روزی انجام شده همچنین در کلیه پایانه‌ها بنرهایی به زبانهای مرتبط با کشور هم مرز در خصوص اطلاع رسانی و تبریک سال نو تهیه و نصب شده است.

وی با اشاره به گشت‌های بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در طول ایام نوروز در پایانه‌های مرزی و نظارت بر عملکرد و رسیدگی به مشکلات و شکایات افزود: به مسافرین گرامی توصیه می‌شود با سعه صدر و همکاری کامل با مأمورین و رعایت تمام قوانین و مقررات موارد و مشکلات خود را گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست