اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از ۲ دستگاه خودرو سواری در جاده تبریز به میاندوآب کشف و ضبط شد.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا افزود: ماموران ویژه مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با مشارکت ماموران میاندوآب در محور تبریز به میاندوآب طی رصد اطلاعاتی متوجه شدند که سوداگران مرگ در حال انتقال محموله مواد مخدر افیونی با ۲ دستگاه خودرو سواری به شهرهای همجوار هستند که موضوع بلافاصله در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند این خودروها را شناسایی و در یک عملیات منسجم متوقف کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران در بازرسی از آنها موفق شدند ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طور ماهرانه‌ای در داخل این خودروها جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

سردار خرم‌نیا افزود: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

وی اادامه داد: طی یک عملیات دیگر ماموران ایست بازرسی شهید کلانتری نیز به ۲ دستگاه خودرو سواری نسبت به حمل کالای قاچاق مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی از این خودروها نیز ۱۲ قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار خرم‌نیا افزود: در این رابطه نیز ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست