اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ارتقای زیرساخت‌های ترانزیتی و نیز اقتصادی در منطقه آزاد ماکو باید مورد توجه مسئولان این منطقه باشد.

محمدصادق معتمدیان در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو، اظهار داشت: منطقه آزاد ماکو با دارا بودن پتانسیل‌های بسیار مناسب در حوزه‌های مختلف می‌تواند به یکی از مناطق اصلی در صادرات و ترانزیت کالا تبدیل شود.

وی افزود: توسعه این منطقه به معنای توسعه و پیشرفت در استان است و بر همین اساس باید نسبت به تقویت محورهای توسعه محور توجه ویژه شود.

استاندار آذربایجان‌غربی، تقویت پتانسیل‌های ترانزیتی و اقتصادی در منطقه آزاد ماکو را خواستار شد و گفت: در این زمینه با هماهنگی دستگاه‌های استانی و منطقه آزاد می‌توانیم شاهد بهبود و رشد این موارد باشیم که با این روش آینده روشنی برای موضوع توسعه فراگیر می‌توان در نظر گرفت.

وی ادامه داد: حوزه‌های کشاورزی، اقتصاد و مرز در منطقه آزاد ماکو باید مورد توجه باشد و با توجه به قرار گرفتن این منطقه به عنوان نقطه اتصال به اروپا باید نسبت به تقویت موضوعات اصلی در منطقه توجه و اهتمام جدی شکل گیرد.

معتمدیان تاکید کرد: آمادگی کامل در مدیریت استانی برای همکاری با مدیریت منطقه آزاد ماکو در راستای توسعه این منطقه در محورهای مختلف داریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو هم با تاکید بر ضرورت الگوسازی برای مدیریت نوین و همکاری مشترک مسئولین گفت:‌توسعه و شکوفایی همه جانبه استان آذربایجان غربی همچنین منطقه آزاد ماکو در گرو تعامل و همکاری همه جانبه مسئولین است.

حسین گروسی ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط با استان و منطقه آزاد ماکو، به ضرورت تعامل و همکاری مسئولین جهت تحقق توسعه همه جانبه این استان تاکید کرد.

وی منطقه آزاد ماکو را پیشران توسعه آذربایجان غربی عنوان کرد و ادامه داد: این منطقه به واسطه پتانسیل های بسیار در حوزه های مختلف بخصوص ترانزیت و کشاورزی و نیز قرار گرفتن در دروازه اروپا نقش بی بدیل در توسعه اقتصادی استان ایفا خواهد نمود.

گروسی، آماده سازی و رفع مشکلات زیرساختی منطقه همراه با تسهیل حضور سرمایه گذاران در منطقه را از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و اظهار داشت: از تمام ظرفیت های استانی و کشوری برای جذب سرمایه گذاران و رونق تجارت و صنعت در منطقه بهره خواهیم برد.

در این جلسه به تقویت همکاری های مشترک دستگاه های اجرایی در این منطقه و الگوسازی برای مدیریت نوین در منطقه تاکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست