اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

سیب مورد نیاز شب عید و ایام ماه مبارک رمضان کشور از طریق صادرکنندگان معین استان تامین و ارسال خواهد شد.

آوای مرز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در راستای تسهیل و افزایش روند صادرات، از سال آینده َصادرات سیب درختی از مراکز و سردخانه های مجهز به سیستم سورت و بسته بندی انجام خواهد گرفت.

خسرو شهبازی در جلسه بررسی وضعیت صادرات سیب درختی با صادرکنندگان استان، افزود: برای تامین میوه سیب درختی تنطیم بازاری مورد نیاز مردم کشور از استان آذربایجان‌غربی، طبق هماهنگی و درخواست انجام گرفته تا اطلاع ثانوی اخذ عوارض ۳۵ درصدی ارزش صادراتی محصول سیب درختی از گمرکات کشور در قبال استمرار صادرات سیب درختی لغو شده است

او اضافه کرد: سیب تنظیم بازاری ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، از طریق اتحادیه باغداران استان خریداری و از طریق میادین میوه و تره بار استان‌ها توزیع خواهد شد.

رییس جهاد کشاورزی استان گفت: کد EPL مربوط به سامانه جامع امور گمرکی ایران است که به صورت الکترونیکی و بر بستر وب، فعالیت ترخیص کاران گمرک و صاحبان کالا را میسر می سازد و وزارت جهاد کشاورزی به صادرکنندگان استان که دارای مراکز سورت و بسته بندی هستند، مجوز فعالیت در این زمینه را می دهد.

شهبازی بیان کرد: تمامی فعالین اقتصادی که در زمینه صادرات و واردات فعالیت می کنند، باید در این سامانه ثبت نام کنند و میوه های سورت شده در اوزان ۱۴۰ تا ۲۲۰ گرمی روزانه ۳۸۰۰ تا ۴ هزار تن سیب از استان صادر می شود.

او در پایان گفت: سیب مورد نیاز شب عید و ایام ماه مبارک رمضان کشور از طریق صادرکنندگان معین استان تامین و ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست