اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از نظر غنای منابع گردشگری رتبه چهارم کشور را دارد اما آنطور که باید از این ظرفیت ها بهره برداری و درآمدزایی نشده است.

حجت الاسلام خدایاری در آیین افتتاح نخستین جشنواره بازی های بومی و محلی بخش مرکزی شهرستان سلماس که در روستای نمونه گردشگری آبگرم(ایسسی سو) این شهرستان برگزار شد،  بیان کرد: ۷۰ درصد درآمد و ثروت کشور ژاپن بعنوان یکی از سه قدرت برتر اقتصادی جهان،از رهگذر ارائه خدمات و فروش آن در داخل ژاپن و خارج از کشور است ولی در کشور ما به این مسئله توجه چندانی نمی شود.

وی با اشاره به درآمده سالیانه ۱۱ میلیارد دلاری ایران از محل درامد گردشگری و توریستی، تصریح کرد: سهم آذربایجان غربی از این میزان درآمد، ۸۰۰میلیون دلار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه این استان از نظر غنای منابع گردشگری رتبه چهارم کشور را دارد، خاطرنشان کرد: اگر با همت مسئولین و مشارکت مردم بتوانیم از همه ظرفیتهای توریستی و گردشگری آذربایجان غربی بهره ببریم قطعا خواهیم توانست سهم بیشتری از درآمد توریستی کشور را به این استان اختصاص دهیم.

وی گفت: برگزاری همه جشن ها و شادی ها و سرورها در سایه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم محقق شده است و از همین رو باید قدر این نظام را بدانیم.

حجت الاسلام خدایاری اظهار کرد: اگر درامدهای توریستی استان برنامه ریزی و صرف نقاط گردشگری شود قطعا رشد و شکوفایی دوچندان را در حوزه گردشگری استان خواهیم داشت./ ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست