اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مردمی بودن مسئولان و مدیران باید در عمل اثبات شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جلسه شورای اداری استان با محوریت “امر مردمی سازی دولت” که با حضور دستیار رئیس جمهور و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به تعیین چهار شاخصه از سوی مقام معظم رهبری درخصوص مردمی بودن مسئولان، افزود: توصیه های رهبری متوجه تمامی مسئولان بوده و با عمل به این توصیه ها توسط مدیران، می توان دولت را مردمی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولین روحیه خدمتگزاری به مردم داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان با اعتماد و اعتقاد به اراده مردم و در راستای عمل به سیره ائمه اطهار، در توجه به محرومین و مستضعفین جامعه پیشگام باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین داشتن روحیه مردمی و انس و ارتباط با مردم را یکی دیگر از شاخصه های مسئولان معرفی کرده و افزود: مطالبات مقام معظم رهبری درخصوص مردمی بودن مسئولان، باید در بدنه دولت ساری و جاری شود.

برنامه مهم دولت مردمی سازی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی هم در ابتدای این جلسه گفت: از برنامه های مهم دولت سیزدهم، مردمی سازی دولت در ساختار و نهادینه کردن این امر در بدنه دولت است.

جعفر ذوالفقاری افزود: در راستای اجرای طرح مردمی سازی دولت، دستیاران و افراد مرتبط با این طرح در فرمانداری های آذربایجان غربی در حال شناسایی و معرفی هستند.

وی در ادامه، امر مردمی سازی دولت را یک کار ویژه از سوی دولت سیزدهم معرفی کرده و یادآور شد: آذربایجان غربی یکی از اولین استان های کشور می باشد که امر مردمی سازی دولت را در سطح استان اجرایی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین با ابراز امیدواری درخصوص تداوم پیشرو بودن استان در اجرای طرح مردمی سازی دولت، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم یک دولت مردمی و انقلابی بوده و همواره تبیین جایگاه مردم در این دولت دنبال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست