اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت : برنامه های ویژه ای برای برون رفت فضای کسب و کار از شرایط رکود فعلی در نظر گرفته ایم که به زودی اجرایی می شود.
 
ابراهیم جلیلی در نشست با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی اصناف پلدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت های اقتصادی گفت: برنامه های مدونی برای بازگشت رونق به این شهر مرزی داریم.
 
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه افزود: برنامه های رونق بازارچه مرزی پلدشت و بازار داخل شهر، طراحی و برنامه ریزی برای بخش کشاورزی،رونق کشت و صنعت، گلخانه های مدرن، دامداری های صنعتی، جذب سرمایه گذار برای احداث انبار، توسعه بخش گردشگری و سایت صنوف آلاینده از مسائل مهم دیگری است که برای آن برنامه هایی داریم.
 
به گزارش ایسنا؛ در این جلسه مقرر شد با توجه به اجرای آیین نامه ماده ۸۸ قانون نظام صنفی، موانع و مشکلات مربوط به تشکل های صنفی در جلسات کمیسیون نظارت برطرف شود تا اصناف این شهرستان با اخذ مجوز فعالیت اقتصادی از معافیت مالیاتی و مزایای منطقه آزاد بهره مند شده و به راحتی بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.
 
موانع توسعه فضای کسب و کار و مشکلات مربوط به امور گمرکی و تجارت از سوی فعالین اقتصادی، تشریح برنامه های رونق بازارچه مرزی پلدشت و بازار داخل شهر، طراحی و برنامه ریزی برای بخش کشاورزی، کشت و صنعت ها، گلخانه های مدرن و دامداری های صنعتی ؛ جذب سرمایه گذار برای احداث انبار، بخش گردشگری و سایت صنوف آلاینده از محورهای گفتگوی این نشست بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست