اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۲۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در دو شهرستان استان خبرداد.

ناصر عتباتی گفت: حسب اطلاع از انتقال مواد مخدر از نوع شیشه توسط یکی از باندهای بین المللی توزیع مواد از شهرستان سردشت به مقصد ماکو، با دستور قضایی و همکاری اداره اطلاعات، اعضای این باند شناسایی و مورد رصد قرار گرفتند.

او افزود: در زمان ورود خودروی حامل مواد مخدر و خودروهای اسکورت به بازرگان در یک عملیات که منجر به تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان شد، خودروهای آنها متوقف و در بازرسی از خودر ها مقدار ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

عتباتی گفت: در این زمینه ۶ نفر دستگیر و ٣ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از کشف ۱۲۴ کیلوگرم تریاک از کامیون باری در بوکان و دستگیری ۱ نفر در این خصوص خبر داد و گفت:  متهمان این پرونده ها به منظور ادامه تحقیقات با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

رئیس شورای قضایی استان تصریح کرد: با هماهنگی های خوبی که بین دستگاههای اطلاعاتی و قضایی استان ایجاد شده است سوداگران مرگ تحت رصد اطلاعاتی-قضایی دقیق هستند و مجال فعالیت و ارتکاب جرم به آنها داده نخواهد شد و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی در انتظار این افراد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست