اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد: در طول چهار دهه گذشته دشمنان در راس استکبار جهانی دست از توطئه و یاوه گویی برنداشته ولی مردم با اتحاد و همدلی با حضور در برهه های حساس انقلاب اسلامی جواب محکمی به این یاوه گویی ها داده اند.

وی تاکید کرد: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز مردم پرشور و دشمن شکن خود ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای نظام باردیگر عزت و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه توطئه های استکبار جهانی بعد از ۴۰ سال همچنان ادامه داشته و خواهد داشت ادامه داد: مردم ایران تنها به پشتوانه رهبری مقتدر و ایستادگی در برابر یاوه‌گویی دشمنان راه موفقیت را تا امروز آمده‌اند و از این پس نیز به همیت ترتیب ادامه خواهند داد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی دسیسه و توطئه های زیادی علیه ملت ایران را آغاز کرده‌اند و امروز هم شاهد ادامه این وضعیت هستیم ولی پیوسته شکست خورده‌اند و بار دیگر شکوه حضور مردم در ۲۲ بهمن ماه نشان خواهد داد شکست جدیدی در انتظارشان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به همزمانی ایام الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و خاطرنشان کرد: در تمامی برنامه های دهه فجر امسال تلاش شد شان حضرت فاطمه زهرا (س) رعایت شود که امید می رود تا انتهای آیین های دهه فجر این امر همچنان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به سیره زندگانی حضرت زهرا(س) و تاکید بر الگوگیری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) به همه نشان می‌دهد که برای داشتن زندگی مطلوب الهی باید در برابر همسر نرمخو و با محبت رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همیشگی یک بانوی مسلمان در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی است بنابراین باید پیوسته به معرفی و بازشناساندن این شخصیت مهم تاریخ اسلام به نسل‌های مختلف پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست