اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: سهل‌انگاری مدیران در استان مورد پیگیری قرار می گیرد، زیرا بیشترین نابسامانی‌ها در حوزه تعدی به حقوق عمومی ناشی از ترک فعل مدیران است.

علی اکبر گروسی روز سه‌شنبه در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال آذربایجان‌غربی افزود: مدیران اگر در وقت مناسب به موضوعات ورود می‌کردند، نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌های کنونی در برخی امور حادث نمی‌شد و سوداگران زمین و ملک و منابع طبیعی دستشان کوتاه می‌شد.

وی با بیان اینکه اکنون تخریب ویلاهایی با آن همه هزینه‌های کلان که به صورت غیر قانونی ساخته شده، به نوعی آسیب به بیت المال هم محسوب می‌شود گفت: سازمان بازرسی استان هم با جدیّت ترک فعل مدیران را تعقیب خواهد کرد و هر کجا سهل انگاری و کم کاری و ترک فعلی ملاحظه کند برخورد قانونی و قضائی لازم معمول خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و دبیر شورای حفاظت از بیت المال آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: شورای حفاظت از حقوق بیت المال وظایف گسترده‌ای در حفاظت از حقوق عامه در همه شئون دارد و هر کجا تجاوزی به حقوق بیت المال ببیند، وارد عمل می‌شود و به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند.

مصطفی حبیبی افزود: در انجام وظایف قانونی هیچ گونه کم کاری پذیرفته نیست و باید با قاطعیت برای اجرای احکام صادره از دادگاه‌ها همت کنیم.

در ادامه جلسه در خصوص معدن سنگ آهن تکاب و اراضی واقع در شهرستان پیرانشهر که مورد تجاوز عده‌ای باغدار قرار گرفته و نیز تفکیک غیر قانونی اراضی روستایی حومه ارومیه بررسی شد و مصوباتی جهت اقدام قانونی لازم در مورد هر یک از موضوعات عنوان شده به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست