اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جلسه هم‌اندیشی برای ساماندهی کوی تعاون منطقه ۵ شهر ارومیه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

نشست بررسی مسائل و مشکلات کوی تعاون ارومیه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار و مقرر شد جلسه کارشناسی جهت تعیین برنامه زمانبندی ساماندهی کوی تعاون در روزهای آینده تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این نشست که به میزبانی راه و شهرسازی استان برگزار شد، بر همسان دیدن بافت شهری تاکید کرد و گفت: ضروری است مسائل شهری کوی تعاون در چارچوب یک کار گروهی و با تقسیم کار اجرا و سازماندهی شود.

یاسر رهبردین با اشاره به تفاوت‌های مناطق شهری ارومیه از نظر وسعت و جمعیت گفت: پایبندی به طرح جامع شهری موضوع بسیار مهمی است؛ چرا که امکان تصمیم‌سازی از طریق ریشه‌یابی کمبودهای شهری را فراهم می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این نشست، همسو شدن تصمیم‌های مدیریت شهری و وجود روحیه مشارکت و همکاری را لازمه توسعه شهر دانست و گفت: امروز مردم از ما توقع و خواسته‌هایی دارند که لحاظ اصول شهرسازی در ساماندهی و بازگشایی معابر از جمله آن هاست و انتظار می‌رود با همکاری مدیریت شهری و اهالی کوی تعاون اقدام لازم در این خصوص انجام شود.

نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با مدیرکل راه و شهرسازی استان و نمایندگان شهرداری ارومیه به دنبال درخواست شهروندان و ساکنان کوی تعاون منطقه ۵ شهر ارومیه در خصوص ساماندهی معابر و ساخت و ساز مجاز در این منطقه برگزار و مقرر شد در روزهای آینده جلسه کارشناسی جهت تعیین برنامه زمانبندی ساماندهی کوی تعاون برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست