اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در خصوص ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی مهاباد گفت: به زمین افتادن بیمار مشکوک به کرونا در یکی از خیابانهای مهاباد صحت ندارد.

دکتر امیر بهزاد در گفتگو با خبرنگار کردپرس افزود: مورد مذکور که در فضای مجازی در حال پخش شدن است، صحت ندارد بلکه این فرد معتاد به ترامادول است که در یکی از خیابان های شهر افتاده است.

او ادامه داد: پس از مراجعه همکاران ما به محل سعی کردند که او را به بیمارستان انتقال دهند اما فرد معتاد ممانعت کرده و به درخواست خود از بستری شدن خودداری کرده است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد: مبتلایان به کرونا به هیچ وجه آنچنان که مردم فکر می کنند و یا در فضای مجازی منتشر می‌شود در خیابان‌ها و در معابر عمومی نمی افتند بلکه این یک بیماری تدریجی است که دارای علایم و نشانه هایی همانند سرماخوردگی است و به تدریج شدت می یابد.

بهزاد تصریح کرد: امکان ندارد که فردی بر اثر ابتلا به این بیماری ناگهان در معابر عمومی به زمین بیافتد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: تا کنون در مهاباد مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده است، بلکه ۴ مورد مشکوک به کرونا بودند که اکنون در بیمارستان بستری اند و حال آنها رو به بهبود است.

 او در پایان گفت: در مهاباد مورد قطعی مبتلا به کرونا گزارش نشده است و از مردم درخواست می شود به جای پرداختن به شایعات اخبار صحیح را از منابع رسمی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست