اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: امسال۶.۵ کیلومتر از بزرگراه بین‌المللی ارومیه- سرو افتتاح و تا پایان فصل کاری ٣ کیلومتر باقیمانده نیز تکمیل می‌شود.

محسن حمزه لو با بیان اینکه پروژه بزرگراه بین‌المللی ارومیه – سرو به طول ۵١ کیلومتر در دست تکمیل و بهره برداری است، افزود: تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه راهسازی هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این بزرگراه به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ و ملی محسوب می‌شود و نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران – تبریز – بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شده تا اتمام این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی کاهش مسافت، ارتقای سطح ترانزیت بار و مسافر و اهمیت اقتصادی را از مزایای بهره برداری از این بزرگراه برشمرد و گفت: این محور یکی از محورهای آنتنی و منشعب به کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن، زمینه جهش در حجم مبادلات تجاری منطقه را فراهم می‌کند.

حمزه لو از احداث پل زیرگذر عربلو در ارومیه نیز خبر داد و عنوان کرد: پل زیرگذر عربلو با هدف ایمن‌سازی ورودی شهر ارومیه به عنوان یک مطالبه عمومی با اعتبار ٧٠ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی ساماندهی ورودی شهر ارومیه، ایمن‌سازی بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب، کاهش تصادفات جاده‌ای و رعایت معیارهای مهندسی برای تسهیل در رفت وآمد روستاییان را از ویژگی‌های این طرح عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اجرای فاز دوم تعریض و بهسازی محور ارومیه -جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٣ کیلومتر با اعتبار ١٧٠ میلیارد ریال افزود: عملیات زیرسازی این محور پرتردد قبل از پایان فصل کاری به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه بهسازی و تعریض محور ارومیه -جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٢٣ کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی اجرا می‌شود، سال گذشته، قطعه اول و دوم این محور تکمیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست