اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  یازدهمین المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با حضور مسوولان کشوری و استانی با معرفی تیم‌های برتر در ارومیه به کار خود پایان داد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور روز دوشنبه در آیین پایانی این رقابت‌ها با اشاره به کیفیت برگزاری مسابقات اظهار کرد: حضور پرقدرت تیم‌های دانشگاهی در این المپیاد ما را به آن واداشت تا در پی بررسی و پیگیری در راستای اعزام تیم ورزشی به مسابقات لیگ برتری باشیم.

عرفان خسرویان با بیان لزوم اهمیت برگزاری همه‌ساله این مسابقات افزود: با توجه به کیفیت المپیاد امسال، درصدد آن هستیم تا این المپیاد به صورت سالانه و هر سال در یکی از استان‌ها برگزار شود.

وی افزود: امسال همچنین ۲۱۰ دانشجو را به المپیادهای ورزشی وزارت علوم اعزام‌کرده بودیم که از این بین  ۵۳ دانشجو مدال آور شدند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به اتمام مسابقات و حضور بازیکنان از سراسر کشور در این تورنمنت اظهار کرد: این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برای مردان و والیبال و تنیس روی میز برای بانوان در سالن‌های مختلف ورزشی ارومیه برگزار شد.

رسول خداویردی‌وند با بیان اینکه میزبانی این مسابقات در قالب ۶ کمیته با ۱۴۰ نفر همراه بود، افزود: ۱۹ استان در قالب ۴۴۰ ورزشکار و ۵۰ تیم به مرحله کشوری راه یافته بودند که نفرات برتر یازدهمین المپیاد دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد.

نتایج نهایی یازدهمین المپیاد

در رشته والیبال مردان به ترتیب استان‌های مازندران، تهران و آذربایجان‌شرقی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده بانوان نیز استان‌های کرمان، تهران و خراسان‌جنوبی موفق شدند به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته ورزشی فوتسال استان‌های تهران، اصفهان و مازندران توانستند جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

در رشته ورزشی تنیس روی میز نیز استان گیلان توانست رتبه برتر و استان‌های آذربایجان‌شرقی و تهران نیز حائز رتبه دوم و سوم شدند.

در رشته ورزشی تنیس روی میز گروهی بانوان هم استان تهران رتبه اول و استان‌های فارس و کرمان نیز توانستند رتبه دوم و سوم را کسب کنند.

در بخش تنیس روی میز انفرادی آقایان نیز مهدی عرفانی فر ‌از گیلان جایگاه اول را به خود اختصاص داد و هادی محمدی از تهران و غلامعلی کاوه از استان مازندران نیز توانستند بترتیب رتبه دوم و سوم را اذعان خود کنند.

در بخش انفرادی بانوان نیز زهرا اسکندری و فهمیه رمضانی هر دو از تهران توانستند بترتیب رتبه اول و دوم را کسب و معصومه فرهادی از فارس و سمیه عسگرپور از کرمان نیز مشترکا حائز رتبه سوم شدند.

این مسابقات از ۱۰ شهریور در ارومیه آغاز شده بود که دیروز به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست