اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای : «حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعدانی نوار غزه و به شهادت رساندن ده ها فلسطینی، سند محکمی بر این ادعا است که ضربتِ عملیات طوفان اقصی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی کاملا جدی بوده است. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار و قتل و عام مردم نوار غزه، سعی دارد هم عقده ها و خشم خود را تخلیه کند و هم پیام وحشت را به ملت و مقاومت فلسطین مخابره کند.»به گزارش الف؛ رژیم اشغالگر قدس در ساعات گذشته، بار دیگر یک قتل  عام فجیع و غیرانسانی را علیه ملت فلسطین رقم زده و موجب شهادت ده ها فلسطینی شده است. در این راستا، بر اثر بمباران بیمارستان المعدانی در نوار غزه، تاکنون بیش از ۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند. رویدادی که به معنای واقعی کلمه یک جنایت بزرگ علیه بشریت است و رژیم اشغالگر قدس و رهبران سیاسی و نظامی این رژیم با استناد به آن، بایستی به نحوی جدی از سوی مجامع قضایی بین المللی تحت پیگرد قرار گیرد.  این اقدام ضدانسانی صهیونیست‌ها از چند جنبه قابل تفسیر است. 

اولا، یک بار دیگر خوی تجاوز و وحشی گری صهیونیست ها پیش چشم افکار عمومی جهان قرار گرفت. رژیم اشغالگر قدس از همان نخستین لحظات اجرای موفقیت آمیز عملیات طوفان اقصی و پس از آن، مقاومت جانانه نوار غزه در برابر حملات این رژیم، مانور گسترده سیاسی و رسانه ای را با محوریت مظلوم نمایی از خود و ارائه تصویری تاریک و ضدبشری از جنبش حماس و مقاومت فلسطین، در دستورکار قرار داد. با این حال، بمباران بیمارستان المعدانی غزه و کشتار ده ها فلسطینیِ بیگناه در این بیمارستان، جدای از اینکه چهره حقیقی صهیونیست‌ها را پیش چشم افکار عمومی جهان قرار داد، تا حد زیادی نیز ماهیت جعلی مانورهای تبلیغاتی و رسانه ای آن ها علیه مقاومت فلسطین را هم به نمایش گذاشت. این در حالی است که در مدت اخیر جریان مقاومت فسلطین در موارد مختلف، توانست چهره اخلاقی خود را به جهانیان نشان دهد و حتی خودِ ارتش اسرائیل نیز در یک مورد، این ادعا که رزمندگان مقاومت فلسطین اقدام به سر بریدن کودکان و نوزدان ساکن در شهرک‌های صهیونیست نشینِ مجاور با نوار غزه کرده اند را رد کرد. البته که شماری از خبرنگاران اسرائیلی و آمریکایی نیز به خاطر انتشار این خبر، وادار به عذرخواهی از مخاطبان بین المللی شدند. 

دوم اینکه تردیدی نیست که رژیم صهیونیستی به پشتوانه دولت های غربی و به ویژه آمریکایی ها اقدام به اِعمال جنایت علیه ملت فلسطین می کند. بمباران بیمارستان المعدانی نوار غزه به عنوان محلی که بایستی از هرگونه هدف گیری نظامی به دور باشد، بایستی با مسوولیت های حقوق بشری جدی برای مقام های نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر قدس همراه باشد. با این حال، بعید به نظر می رسد که دولت های غربی به ویژه دولت آمریکا که خود را مدعی اصلی دفاع از حقوق بشر در جهان می دانند به همراه جریان های رسانه ای متحد خود، در رابطه با جنایت صریح صهیونیست ها در بمباران یک بیمارستان فلسطینی و کشتار بیش از ۵۰۰ فلسطینی، موضع گیری خاصی را لحاظ کنند و البته که هرکاری انجام خواهند داد تا این جنایت نیز شبیه به دیگر موارد تاریخی جنایت‌های صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، لاپوشانی شود و جهان از ابعاد مختلف آن چندان آگاه نشود. 

و در نهایت سوم اینکه حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعدانی غزه و به شهادت رساندن ده ها فلسطینی، سند محکمی بر این ادعا است که ضربتِ عملیات طوفان اقصی بر بدنه رژیم جعلی صهیونیستی به قدری جدی بوده که این رژیم با عصبانیت تمام، به دنبال انتقام گرفتن از غیرنظامیان فلسطینی است. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار و قتل و عام مردم نوار غزه، سعی دارد هم عقده ها و خشم خود را تخلیه کند و هم پیام وحشت و ترس را به ملت و مقاومت فسلطین مخابره کند. از این منظر، این اقدام ضدانسانی، نمودی عینی از ضعف و زبونی و استیصال صهیونیست ها است و مطمئنا جریان مقاومت و ملت فلسطین، پاسخ های لازم را به دشمن اشغالگر، خواهند داد. دشمنی که جز زبان زور نمی فهمد و تحولات اخیر نیز به آن فهمانده اند که دوران “بزن در رو” به پایان رسیده و عصرِ تحمیل “شکست های غیرقابل ترمیم” به اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست