اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ارومیه از تداوم روند بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای نانوایی و پلمب هفت واحد متخلف در طی روز های چهار و پنج فروردین ماه سال جاری در سطح شهرستان خبر داد.

 پرویز امجدی افزود: برابر مصوبه کارگروه آرد و نان فرمانداری شهرستان ارومیه، با حضور معاون برنامه ریزی  فرمانداری، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان و نمایندگانی از اداره کل تعزیرات و صمت، سازمان بسیج مستضعفان ، رئیس اتحادیه نانوایان و کارشناسان و بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه بازرسی از چندین واحد نانوایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه به مهر گفت: در ۵ روز اول سال تعداد بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی توسط ۳۰ اکیپ مشترک سازمان صمت، جهادکشاورزی و نیروهای بسیج مستضعفین در حوزه آرد و نان و کالاهای اساسی صورت گرفته است و بعد از تشکیل پرونده، احکام مربوط به تخلفات صنفی از جمله تعطیلی خود سرانه و بند های مربوط به گرانفروشی و کم فروشی به ارزش ۱۲۰۰ میلیون ریال صادر شده است.

او افزود: در این بازرسی مشترک، رصد و پایش از واحدهای نانوایی انجام و دستور پلمب ۷ واحد نانوایی متخلف به گران‌فروشی و کم فروشی نان روغنی فاقد مجوز صادر شد.

فرماندار در پایان بر لزوم تشدید برخورد های تعزیراتی با واحدهای متخلف نانوایی ، برابر مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان ارومیه تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست