اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس، امنیت مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی به بهترین شکل ممکن تامین شده و خدمات لازم به مردم از سوی عوامل انتظامی ارایه می‌شود.

سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بهره مندی از ظرفیت نیروی انسانی، مهندسی و امدادی به تمامی‌ وظایف خود در مناطق زلزله‌زده عمل کرد و کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است.

وی با بیان‌ اینکه تلاش برای ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان در مناطق حادثه دیده اولین وظیفه پلیس بود، افزود: پلیس به دومین وظیفه خود یعنی تامین امنیت منازل و کمپ‌های اسکان اضطراری و موقت مردم نیز به خوبی عمل کرد.

سردار شرفی با اشاره به نقش پلیس در امداد رسانی به حادثه دیدگان، گفت: پلیس در تامین امنیت توزیع اقلام زیستی و کمک‌های ضروری بین حادثه دیدگان نیز نقش کلیدی ایفا کرد.

پلیس: امنیت مناطق زلزله زده خوی به بهترین شکل تامین است

وی کنترل ترافیک توسط‌ پلیس در زمان بحران را بسیار موثر در تسریع امداد رسانی عنوان کرد و یادآور شد: ترافیک‌ سنگینی در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در منطقه حاکم شد که با تلاش پلیس راهور این مشکل مدیریت شد تا خللی در امدادرسانی به وجود نیاید.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به خسارت به نیروهای بومی پلیس در شهرستان خوی بر اثر وقوع زلزله، تاکید کرد: نیروهای خدوم پلیس با این‌ وجود، شبانه روز در مناطق زلزله‌زده به خدمات رسانی ادامه دادند.

سردار شرفی با بیان اینکه قطع به یقین با همدلی و هم افزایی می‌توان همه بحران‌ها را پشت سر گذاشت، ادامه داد: ارزیابی عملکرد پلیس در زلزله خوی در حال انجام است تا نواقص احتمالی احصا و برطرف شود.

پلیس: امنیت مناطق زلزله زده خوی به بهترین شکل تامین است

طی ۱۳ روز گذشته پس از وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی، رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزرای کشور، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و همچنین بسیاری از مسوولان کشوری به خوی سفر کرده و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و کمبودها قرار گرفته‌اند.

زلزله ۵.۹ ریشتری ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن شهرستان خوی را لرزاند که در این زلزله‌ها علاوه بر فوت سه نفر و مصدومیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر، افزون بر ۱۱ هزار واحد مسکونی هم دچار خسارت از ۲۰ تا ۸۰ درصد شد.

هیات دولت در جلسه یکشنبه گذشته خود برای جبران خسارت‌ها و ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض تصویب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست