اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان ۱ هزار و ۸۲۵ نفر مبتلا شده‌ و آمار جانباختگان نیز ۱۳۷ نفر است.

 دکتر جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۴۷ نفر دیگر به تعداد مبتلایان در استان افزوده و آمار باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی نیز ۳ نفر اضافه شده است.

او اظهار داشت: از روز هشتم اسفند ماه سال گذشته تا کنون تعداد جان باختگان به ۱۳۷ تن رسیده است و تاکنون یک هزار و ۲۲۵نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته اند و از بیمارستان ترخیص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: مبتلایان در ارومیه ۶۴۴مورد، خوی: ۳۲۱مورد، بوکان: ۱۵۵ مورد، میاندوآب: ۱۶۸ مورد و مهاباد: ۱۰۸مورد اند.

آقازاده افزود: همچنین شاهین دژ: ۷۶ مورد، ، تکاب: ۷۶ مورد، سلماس: ۶۵مورد، نقده: ۵۹ مورد، سردشت: ۲۷مورد، چایپارە: ۱۶ مورد، اشنویه: ۲۳مورد، ماکو: ۲۸ مورد، پیرانشهر: ۳۸ مورد، پلدشت: ۱۹ مورد، چالدران: ۱۱مورد و شوط: ۱۸مورد بیمار مثبت کرونا دارند.

او با اشاره به اهمیت در خانه ماندن گفت: مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و رعایت قرنطینه خانگی به شکستن زنجیره ویروس کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست