اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۷۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه، خبر داد

سردار مسعود خرم نیا گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان؛ مقدار ۷۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان پایان تصریح کرد: در این راستا ۴ متهم دستگیر و یک دستگاه  خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار خرم نیا در ادامه از کشف ۲۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در ارومیه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان، خبر داد و گفت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی انتظامی استان مبنی بر ورود یک محموله اسلحه غیرمجاز به داخل استان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد خودرو پیکان حامل سلاح های قاچاق در محورهای مواصلاتی استان شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را در یکی از روستاهای اطراف ارومیه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودرو پیکان توقیفی، تعداد ۲۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز که به شکل حرفه ای جاساز شده بود، کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست