اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی ارومیه از کشف ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز ۴۹کارت گرافیک به‌همراه متعلقات به ارزش ۴میلیارد ریال از یک واحد صنعتی و ویلاباغ خبر داد.
سرهنگ حسن شیخ نژاد با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی‌ بر اینکه افرادی در مرغداری و ویلاباغ خود اقدام به استفاده غیرقانونی از دستگاه استخراج ارز دیجیتال می‌کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان ارومیه قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مأموران پس‌ از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل و افراد مورد نظر را شناسایی کردند، افزود: مأموران این انتظامی با هماهنگی مقام قضائی و اداره برق شهرستان وارد این دو واحد مذکور مورد نظر شدند.
فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه در بازرسی از آنها تعداد ۳۱ دستگاه ماینر و۴۹ کارت گرافک به‌همراه متعلقات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه نفر متهم نیز دستگیر که در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ شیخ نژاد از شهروندان خواست، برای کمک به اقتصاد ، آرامش و خصوصا امنیت جامعه در صورت اطلاع از این‌گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست