اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۲۸۳رأس دام قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و قاچاقچی قصد خارج کردن احشام از مرز به خاک کشور همسایه را دارند سریعاً موضوع را در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: مرزبانان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در اجرای طرح انسداد نوار مرز با اجرای گشت و کمین های هدفمند و مؤثر با تعدادی قاچاقچی برخورد و توانستند در عملیاتی آنان را زمین‌گیر و تعداد ۲۸۳ رأس دام از نوع گوسفند را به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال مهار و کشف کنند.
 
فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند،گفت: مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت ها، برنامه ها و اهداف در دستور کار مرزبانان قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی بر نقاط مرزی عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان تنگ و این روند تا پاک‌سازی مرز از لوث افراد سودجو ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست