اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان آذربایجان غربى از کشف ۳۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه ، خبر داد.

سرهنگ “ابراهیم جلیل پناه” اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان طی یک عملیات اطلاعاتی، موفق شدند فردی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت داشت شناسایی کنند.

او افزود: با انجام اقدامات فنی پلیس و اشراف اطلاعاتی بر موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیات ضربتی در بازرسی از منزل  متهم  مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

او ادامه داد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جلیل پناه تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

او در ادامه از کشف بیش از ۳۹ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در ارومیه با عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی به هویت معلوم در امر قاچاق سیگار در سطح شهرستان “ارومیه” با یک دستگاه تاکسی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان گفت: ماموران در نهایت خودروی متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از آن تعداد ۳۹ هزار و ۳۷۹ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، افزود: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست