اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار تکاب گفت: «سنگ فرش طلا» با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان به عنوان برند این شهر معرفی و به زودی ثبت خواهد شد.

علی مکرمی در نشست تخصصی برند شهری در تکاب اظهار داشت: ظرفیت های این شهرستان در بخش های مختلف میراث فرهنگی و گردشگری، معادن غنی طلا و سنگ، فرش دستباف و صنایع دستی، فرهنگ و هنر کهن مهمترین ابعاد معرفی و ثبت برند شهری تکاب به شمار می رود.

وی با بیان اینکه پروژه برند شهری تکاب در نشست توسعه سرمایه گذاری شهرستان با حضور استاندار آذربایجان غربی به تصویب رسیده، ادامه داد: ثبت برند شهری «سنگ فرش طلا» به عنوان یکی از برنامه های جامع برای محرومیت زدایی و رشد و توسعه تکاب مطرح شده است.

فرماندار تکاب بیان کرد: معرفی و ثبت این برند می تواند زمینه ساز جذب سرمایه گذاری برای رونق صنعت فرش و گردشگری و توسعه صنایع پایین دستی معادن طلا و سنگ شود و تکاب را به یکی از مهمترین قطب ها و مقاصد گردشگری کشور تبدیل کند.

مکرمی ادامه داد: با ثبت برند شهری «سنگ فرش طلا» از تابستان سال آینده جشنواره و نمایشگاه سالانه ای به همین نام در تکاب اجرا خواهد شد.

وی افزود: تخصیص اعتبار ویژه برای ثبت برند و برندسازی سه محصول عمده تکاب شامل سنگ، فرش دستباف و طلا در مقیاس جهانی و فراهم کردن زمینه برگزاری جشنواره بین المللی «سنگ فرش طلا» در این شهرستان در سال ۱۳۹۹ به منظور معرفی هرچه بهتر تکاب از مهمترین اهداف برنامه ثبت برند شهری به شمار می رود.

فرماندار تکاب با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بالقوه برای توسعه این شهرستان، گفت : معرفی برند شهری مبتنی بر ظرفیت های خاص و منحصر بفرد اقتصادی و فرهنگی بوده و ثبت آن می تواند موجب شکوفا شدن استعدادهای این شهرستان در بخش های مختلف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست