اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از انهدام دو باند قاچاق اتباع بیگانه در شهرستانهای شوط وخوی خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: افراد این باند که اقدام به قاچاق اتباع بیگانه وارتکاب جرایم خشن علیه تمامیت جسمانی، گروگانگیری و اخاذی از آنان و خانواده هایشان می نمودند با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در این زمینه ۷ نفر از متهمین دستگیر و تحت قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس شورای قضایی استان افزود: جرایم و اقدامات مجرمانه این بزهکاران جرایم خشن که به صورت گسترده و با استفاده از سلاح گرم و سرد میباشد در حد افساد فی الارض بوده و برخورد شدید و قاطع قانونی در انتظار این افراد می باشد.

عتباتی در پایان با هشدار جدی به این سوداگران و قاچاقچیان گفت: امنیت استان و اعتبار و جایگاه نظام خط قرمز دستگاه قضایی بوده و در برخورد با این مجرمان هیچگونه مماشاتی پذیرفته نخواهد بود.

حل مشکل شرکت سیلو و آرد آران دشت ماکو با ورود دادگستری استان

رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، حجت‌الاسلام محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از محل شرکت سیلو و آرد ۶۰ تنی آران دشت ماکو بازدید کردند.

در این بازدید که عبدالرحیمی مدیر عامل منطقه آزاد ماکو نیز حضور داشت ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف سیلو در جلسه ای که در این محل به منظور بررسی مشکل تمدید قرارداد اجاره شرکت تشکیل شد حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداختند که با وساطت رئیس کل دادگستری استان و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان موجب تمدید قرارداد اجاره فی مابین منطقه آزاد و شرکت سیلو و آرد آران دشت به مدت سه سال گردید و بدین ترتیب مشکل این واحد تولیدی مرتفع گردید.

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان سلماس

پس از مراسم تودیع و معارفه دادستان های قدیم و جدید سلماس، دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان مرکز استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به همراه مسئولین قضایی سلماس از زندان این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بندهای مختلف زندان ضمن بررسی وضعیت زندان و زندانیان با تعدادی از مددجویان دیدار چهره به چهره نموده و به درخواست‌های آنان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید کارگاه قالیبافی زندان سلماس توسط رئیس کل دادگستری استان افتتاح و برای بیش از ۲۰ نفر زندانی امکان اشتغال در این کارگاه ایجاد اشتغال گردید.

عتباتی در ادامه از پروژه زندان جدید در حال احداث سلماس بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و روند پیشرفت کار قرار گرفت.

عتباتی از مدیر کل زندانهای استان خواست تا با سرعت بخشیدن به روند تکیل پروژه تا پایان سال آن را اتمام و به بهره برداری کامل برسانند.

شایان ذکر است بیش از ۸۵ درصد کارهای عمرانی زندان جدید تمام شده است و روند تکمیل را طی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست