اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اصلی ستاد است.

حجت الاسلام بهنام دلریش در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات برگزار شد افزود: در رویکرد جدید ستاد از تصدی گری درحوزه امر به معروف ونهی ازمنکر دوری شده و به احیای این سنت توجه خاص شده و هدف اصلی ستاد است.
وی گفتمان سازی و جریان سازی و در نهایت فرهنگ سازی را در راس ستاد استانی دانست وتصریح کرد: در همین راستا جلسات وبرنامه های ویژه ای با ادارات، سمن ها و اقشارمختلف نخبگان جامعه برگزار شده و شده است.
حجت الاسلام دلریش با اشاره به اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر از اول محرم آغاز می شود خاطرنشان کرد: در طول این هفته ۳۳۰برنامه شاخص در استان اجرا می شود که مهمترین برنامه ها باتوجه به شیوع کرونا و محدودیت ها به فضای مجازی معطوف شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با تاکید به اینکه شعار هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری” نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگسازی” است، یاد آور شد: تمام برنامه های ستاد با هشتگ “بی تفاوت نباشیم” در خروجی رسانه ها و فضای مجازی قرار می گیرد.
وی همچنین در خصوص اقدامات شاخصاین ستاد در طول سال گذشته نیز اظهار کرد: برگزاری ۱۴ جلسه اخلاق ویژه مدیران، ۵۶۵ شورای امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری ۲۸ مورد همایش ، سمینار و جذب و ساماندهی ۴۵۴۱ نفر در قالب گروه طلایه داران و ۳۳۱۰ مورد فعالیت تبلیغی ازجمله این برنامه ها است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست