اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

‎آوای مرز : با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، معاون امور عمرانی استاندار، ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و مدیران بیمه آسیا در  آذربایجان غربی، شعبه شهید رجایی بیمه آسیا در ارومیه افتتاح شد.

فعالیت ۶۲ ساله بیمه آسیا

مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صنعت بیمه را موضوعی استراتژیک توصیف کرد و گفت: در تمام دنیا هیچ عملیات اقتصادی، صنعتی، حمل و نقل و … بدون پوشش بیمه شکل نمی گیرد و خوشبختانه عملکرد صنعت بیمه در ایران، در حمایت از کلیه فعالیت های اقتصادی و تولیدی، قابل توجه بوده است.

مسعود بادین افزود : یکی از نقاط قوت صنعت بیمه حضور فعال در حادثه ها و پرداخت خسارت هاست که خوشبختانه بیمه آسیا با تمام توان و قدرت در همه صحنه ها حضور یافته است.

مدیرعامل بیمه آسیا خواستار فعالیت بیشتر خانواده صنعت بیمه آسیا در سطح آذربایجان غربی گفت : شعار سال جاری کمک به فعالان اقتصادی است و در همین راستا رونمایی از ٣ طرح و پرداخت های آنلاین بخصوص در اتومبیل در دستور کار است.

‎مسعود بادین تحریم ها را موجب نهادینه شدن جایگاه صنعت بیمه در کشور توصیف کرد و اظهار داشت: وقوع حوادث مختلف در سال های اخیر از  جمله حادثه زلزله، وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نشان داد که صنعت بیمه به شایستگی در کنار مردم و دولت بوده است

او با اشاره به اقدامات‌ بیمه آسیا برای صدور بیمه نامه ها در دوران بیماری کرونا و همچنین در حوزه سیل و مدرسه سازی اذعان کرد : با توجه به شرایط خاص و مرزی، اقتصادی و گردشگری و معادن و منابع طبیعی، کشاورزی آذربایجان غربی وظیفه صنعت بیمه خیلی حساس است و راه اندازی شعبه های بیمه یکی از این اقدامات می باشد.

‎وی با اشاره به وقوع سیل در سال های گذشته و عملکرد صنعت بیمه افزود: خسارت دیدگان حادثه سیل با عملکرد به موقع و مناسب صنعت بیمه به راحتی خسارت خود را دریافت کردند و در اسرع وقت به دارایی های از دست رفته خود، دست یافتند.

‎نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا افزود: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با ۶۲ سال سابقه در عرصه بیمه گری در خدمت هموطنان عزیز برای پوشش انواع بیمه ای آماده است.

‎مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت در آذربایجان غربی را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به موقعیت استراتژیک استان، و منحصر بفرد بودن پتانسیل های آذربایجان غربی در کشور به جهت هم مرز بودن با سه کشور و وجود ۹ گمرک اظهار داشت: با افتتاح دومین شعبه بیمه آسیا در ارومیه، باید بیش از گذشته فعال بود و با حمایت مسئولین استانی از ظرفیت های بالقوه استان در مسیر توسعه این منطقه و افزایش نفوذ بیمه، حداکثر بهره را برد.

صنعت بیمه یکی از بزرگترین صنایع در کشور محسوب می شود

معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در سخنانی از تلاش های مدیر عامل در راه اندازی دومین  شعبه در ارومیه و خدمات متنوع بیمه ای به هم استانی ها توسط بیمه آسیا تقدیر کرد و گفت: بیمه یکی از ارکان توسعه اقتصادی در هر کشوری است که با ارائه خدمات گوناگون علاوه بر حفظ سرمایه‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب ثروت ملی، از طریق جبران خسارت‌های احتمالی، مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری را در بخش‌های مختلف اقتصادی، تسهیل می‌کند و انگیزه لازم را برای اجرا و توسعه طرح های اقتصادی به وجود می آورد

آیدین رحمانی اظهار داشت: صنعت بیمه یکی از بزرگترین صنایع در کشور محسوب می شود که با استفاده از آن می توان بخشی از خسارات وارده به افراد را جبران کرد.

رحمانی با بیان اینکه یکی از حلقه های مفقوده در کشور اصلاح نقاط حادثه خیز جاده است، گفت: صنعت بیمه می تواند با پرداخت بخش کوچکی از در آمد خود در اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای کشور در کنار دولت گام موثری برای حذف و اصلاح این نقاط انجام داده و ایمنی جاده ها را افزایش دهد.

بیمه کشاورزان در استان باید مورد توجه شرکت های بیمه قرار گیرد

‎نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه بیمه کشاورزان از سالیان طولانی در استان لاینحل باقی مانده است  گفت:بیمه کشاورزان در استان باید مورد توجه شرکت های بیمه قرار گیرد.

‎سید سلمان ذاکر با اشاره به ناآگاهی مردم از تهدیدات و آسیب های مختلف پیرامون خود وظیفه بیمه ها را در مورد آگاه سازی مردم خطیر بیان کرد و گفت: شرکت های بیمه باید با اطلاع رسانی دقیق و مد نظر قرار دادن الگوهای سایر کشورها در صدد کاستن از خسارات و آسیب های وارده به مردم برآیند.

فعالیت حدود ۱۰ درصدی بیمه آسیا در بازار

سرپرست بیمه آسیا در آذربایجان غربی هم گفت : بیمه آسیا در راستای افزایش ظریب نفوذ با ٢٣ شرکت بیمه ای در صنعت بیمه فعالیت دارد.

نادر وارثی افزود : علیرغم تعدد شرکت ها فعالیت چشمگیری در صنعت بیمه دارد.

وی ادامه داد : در شورای هماهنگی بیمه های استان هم حضوری فعال و چشمگیر دارد.

وارثی تاکید کرد : بر اساس آخرین آمار بیمه مرکزی ؛ بیمه آسیا حدود ١٠ درصد بعد از بیمه ایران بزرگترین بیمه خصوصی را در اختیار دارد.

سرپرست بیمه آسیا آذربایجان غربی اذعان کرد : صنعت بیمه استان٢۴٠٠ نمایندگی دارد و بیمه آسیا هم ١۶٢ نمایندگی فعال و ١٠٢ بیمه تحصصی عمر و پس انداز و ١۵ کارگزاری و ٢ شرکت حقوقی دارد و ۵ شعبه مرکزی دارد و با افتتاح این شعبه به ۶ شعبه می‌رسد.

وارثی خاطرنشان ساخت : شرکت بیمه آسیا در استان با همکاری ادارات و اعضای شورای ترافیک در ساده سازی و خدمات به زیان زیده گان مشارکت جدی دارد.

ضرورت اصلاح زیرساخت ها

مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه هم با اشاره به وضعیت جاده های استان و تصادفات گفت : بدلیل بالا بودن خسارت در برخی از محورهای مواصلاتی خیلی از بیمه ها در برخی از شهرستان ها زیانده هستند.

حجت الاسلام یگانه افزود : مشکل اساسی ما تنها با بیمه حل نمی شود و ضروری ست زیرساخت های مواصلاتی و جاده ها نیز بهبود یافته و مسوولان کشوری و استانی نسبت به اصلاح و بهبود جاده های استان اهتمام ورزند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست