اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار پیرانشهر، تمایل صادرکنندگان به صادرات از طریق گمرک تمرچین را یک فرصت برای توسعه کسب و کار در شهرستان عنوان کرد و گفت: ترافیک روزهای اخیر در این مرز زمینی از امروز به حالت عادی برگشت.

سیدعلی ترابی روز سه شنبه و یک روز پس از بازدیدی که جهت روان سازی ترافیک از این مرز زمینی داشت، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اختصاص گمرک پرویزخان به تردد مسافران اربعین حسینی، بخش اعظم محموله های صادراتی به مقصد عراق به سمت تمرچین هدایت شده و این موضوع در روزهای گذشته باعث ایجاد ترافیک سنگین در جاده پیرانشهر به تمرچین شده بود.
وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های لازم برای جذب حداکثری صادرکنندگان باید از سوی مسوولان ذیربط فراهم شود، بیان کرد: استقبال روزافزون صادرکنندگان از گمرک تمرچین یک فرصت برای توسعه کسب و کار در سطح شهرستان است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که صادرکنندگان پس از اتمام ایام اربعین حسینی نیز همچنان صادرات خود را از گمرک تمرچین انجام دهند.
وی روان سازی و تسهیل رویه های گمرکی برای صادرکنندگان و معرفی درست توانایی ها و ظرفیت های گمرک تمرچین پیرانشهر را برای توسعه صادرات و تمایل تجار در استفاده از این گمرک پراهمیت ذکر کرد.
به گزارش ایرنا  ؛ گمرک تمرچین پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و نزدیکترین مرز ایران به اربیل، مرکز اقلیم کردستان است و به همین دلیل بخش اعظم صادرات ایران به اقلیم کردستان از طریق این مرز انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست