اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس پلیس راه آذربایجان غربی از یک کشته و ۵ مجروح بر اثر برخورد ۳ دستگاه سواری پراید در محور پیرانشهر به نقده، خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ علی سعیدی اظهارداشت: برابر اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور پیرانشهر- نقده، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد، این تصادف بین ۳ دستگاه سواری پراید رخ داده که در این حادثه، یکی از سرنشینان فوت و ۵ نفر از سرنشینان خودروها مجروح که به کمک ماموران امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی احتیاطی راننده یکی از پرایدها و انحراف به چپ آن، اعلام کردند.

به گزارش کردپرس، بنا بر اعلام نیروی انتظامی استان، هفته گذشته نیز در پی وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور خوی- ایواوغلی یک کشته و ۴ مجروح بر اثر برخورد ۱۰ دستگاه خودرو اتفاق افتاد.

این تصادف بین ۳ دستگاه سواری پراید، ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، دو دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی دوو و وانت نیسان رخ داده است و پس از برخورد، ۳ دستگاه خودرو طعمه حریق شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست